Mach-E Forum | Ford Mustang Mach-E Forum and News banner

1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter #1
Ik heb vorige week mijn nieuwe Mach E besteld. Kreeg te horen dat ik hem pas in september kan verwachten. Toch best lang.
Nog iemand met dit levertermijn?

·
Registered
1,210 Posts
Het wachten kan lang duren, vooral omdat de eerste leveringen werden uitgesteld tot begin 2021. Maar ik denk dat uw Ford-dealer het voor de zekerheid misschien heeft overschat. Heeft u dit rapport gezien? Welk Mach-E-model heb je besteld?
(English: The wait can be long especially since initial deliveries were put off till early 2021. But I think your Ford dealer might have overestimated to be on the safe side. Have you seen this report? Which Mach-E model did you order?)

·
Registered
10 Posts
De bestellingen van begin 2020 moeten nog geleverd worden. Denk je dat je in je handen mag knijpen als je MME daadwerkelijk in september geleverd wordt.

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter #4
Heb intussen vernomen dat het fabriek in Mexico problemen zou hebben met de toelevering van de halfgeleiders. De productie zou dus stil komen te vallen of dit is inmiddels al gebeurd. Dit is een wereldwijd probleem aan het worden. Een laat gevolg van van Corona.

·
Registered
1 Posts
De mijne is begin december 2020 besteld en ik heb nog helemaal geen idee van een mogelijke leverdatum.
De garage heeft augustus doorgegeven aan de firma die de laadpaal moet installeren, maar dat is ook maar een gok blijkbaar.

·
Registered
1 Posts
Ik heb vorige week mijn nieuwe Mach E besteld. Kreeg te horen dat ik hem pas in september kan verwachten. Toch best lang.
Nog iemand met dit levertermijn?
I ordered mine 2 weeks ago and the actual status for delivery is 15/12/2021. I've had the chance to try the Pony last Saturday and the reseller told me that they hope to deliver the car late September. So that confirm the date you announced.

1 - 6 of 6 Posts