Mach-E Forum | Ford Mustang Mach-E Forum and News banner

1 - 20 of 28 Posts

·
Registered
10 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Om te beginnen: heeft iemand een update over wanneer de levering in Nederland begint? Het laatste wat ik gehoord heb is februari volgend jaar.

·
Registered
15 Posts
Volgens mijn laatste informatie eind februari. We zouden ergens deze week bericht moeten krijgen van Ford om de reservering om te zetten in een definitieve order, als je dat nog niet had gedaan.

·
Registered
65 Posts
Gister met de dealer contact gehad. 9 dec. volgt bevestiging van de bestelling en eind maart levering. Naast transport moeten eerste auto.s die in nl komen ook nog type goedkeuring verkrijgen is mij verteld.

·
Registered
15 Posts
Dat is waar. Misschien off-topic maar... waar zit je aan te denken? Ik zelf zit aan de EV-Box Elvi met smart charging te denken.

·
Registered
65 Posts
Ben naar de wallbox pulsar plus aan het kijken. Compact maar toch 11kwh laden en wifi met app.
Wel omschakelen van 1fase naar 3fasen meterkast.

·
Registered
Peugeot 3008 (2017)
13 Posts
Iemand al inzicht in leverdata? Ik heb hem besteld via lease maatschappij. Zojuist doorgekregen dat door bekende vertragingsproblematiek de levering is verschoven naar juli 2021. Ben benieuwd of jullie al iets hebben gehoord.

·
Registered
65 Posts
ik heb ook geen nieuws van de dealer. Wel bouwdatum 28.11 . Ford nl geeft bekende kwaliteit melding door als argument waarom auto nog niet op transport is. Ik vermoed dat leasemaat. Maar iets roept omdat ze het ook niet weten. Cancelen of wachten dus..

·
Registered
MME rwd 75kw
1 Posts
Ik heb in februari 2020 akkoord gekregen en de auto bij de leasemaatschappij besteld. Door de corona was de levering gesteld op week 8 in 2021. Laatste bericht is dat de auto in februari gebouwd wordt en in mei 2021 bij de dealer wordt afgeleverd :( hopelijk wordt het wachten beloond :cool:

·
Registered
4 Posts
Juli 2020 besteld via leasemaatschappij, eerste plan was medio januari, toen 31 maart, 31 mei en deze week werd t 14 juni. Build date en zo is mij onbekend maar de dealer in Den Haag krijgt niet voor eind februari de eerste auto’s binnen...

1 - 20 of 28 Posts