Mach-E Forum | Ford Mustang Mach-E Forum and News banner

21 - 25 of 25 Posts

·
Registered
Peugeot 3008 (2017)
12 Posts
Vreemd verhaal, ik heb vorige week contact gehad met de Ford dealer van Arval (weet nu alleen niet welke dat was) waren erg behulpzaam, en wilden ook graag weten hoe eea in elkaar steekt. Zij tasten ook nog in het duister. In ieder geval dat doen ze mij laten geloven....

Voorraad in Nederland? Misschien als doorvoer naar Noorwegen? Duitsland? Of voor de commerciële uitrol een aantal auto's voor dealers in Europa?

M'n geduld wordt wel op de proef gesteld....

·
Registered
Peugeot 3008 (2017)
12 Posts
Vraag, ik heb de auto besteld via een leasemaatschappij (Arval), en heb gevraagd naar een VIN of bestelnummer bij Ford, maar zij kunnen mij die niet geven. Zijn er meerdere die via een leasemaatschappij besteld hebben maar die wel een VIN nummer hebben gekregen? Zo ja van wie heb je die gekregen? Ik zie namelijk veel VIN nummers bij nederlandse bestellingen staan?

·
Registered
4 Posts
Je leasemaatschappij bestelt de auto bij een Ford dealer, die Ford dealer kun je vragen om het VIN nummer (=framenummer), heb ik vandaag zo kunnen regelen. Als je de forums doorzoekt op “Netherlands” vindt je nog een discussie over levertijden. Bijna iedereen krijgt medio/eind mei op als datum. Blijkbaar komt dan de boot met ME’s voor Nederland aan.
Mijn Ford dealer zei ook dat hij niet eerder een demo auto beschikbaar krijgt, alles gaat naar klanten.
Er is nu wel een ME tour gaande, zie Go Electric
Als je snel bent kun je misschien nog een proefritje reserveren, is mij nog net gelukt :p

·
Registered
Peugeot 3008 (2017)
12 Posts
Je leasemaatschappij bestelt de auto bij een Ford dealer, die Ford dealer kun je vragen om het VIN nummer (=framenummer), heb ik vandaag zo kunnen regelen. Als je de forums doorzoekt op “Netherlands” vindt je nog een discussie over levertijden. Bijna iedereen krijgt medio/eind mei op als datum. Blijkbaar komt dan de boot met ME’s voor Nederland aan.
Mijn Ford dealer zei ook dat hij niet eerder een demo auto beschikbaar krijgt, alles gaat naar klanten.
Er is nu wel een ME tour gaande, zie Go Electric
Als je snel bent kun je misschien nog een proefritje reserveren, is mij nog net gelukt :p
Hi Olaf, ik had de ford dealer al gevraagd, maar zij wisten niet veel meer dan ik al wist. Kwamen met de Ford-App ook niet veel verder zeiden ze. Proefrit heb ik gedaan bij de GoElectric tour in Rotterdam ergens eind vorig jaar. Daarom heb ik nog steeds het geduld ;). Ik ga die Dealer nog eens vragen naar het VIN nummer. Thnx

21 - 25 of 25 Posts