Mach-E Forum | Ford Mustang Mach-E Forum and News banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
5 Posts
Inderdaad leuk ook nerderlanders hier te zien ... 25 januari de standaard RWD in snel rood besteld. Ik heb hem afgelopen vrijdag veranderd in de AWD.

·
Registered
6 Posts
Welcome to the forum @Sivado! What made you decide to order your Mach-E?
We visited the preview event in The Netherlands: main reason would be the size over the Model 3 (more practical storage) and the price over the Model Y. (especially after Tesla canceled the cheapest version) Also it's better looking then the Tesla's (for me) and I prefer the interior to the Tesla's as well.

·
Registered
11 Posts
Zijn er hier meer mensen die de AWD hebben verkozen boven de RWD alleen vanwege het uiterlijk? Persoonlijk vind ik de velgen van de RWD veel minder mooi en ook de grijze flankstrips vind ik niet mooi. Alleen in combinatie met grijs misschien. En zo zijn er nog wat verschillen.

·
Registered
6 Posts
Zijn er hier meer mensen die de AWD hebben verkozen boven de RWD alleen vanwege het uiterlijk? Persoonlijk vind ik de velgen van de RWD veel minder mooi en ook de grijze flankstrips vind ik niet mooi. Alleen in combinatie met grijs misschien. En zo zijn er nog wat verschillen.
Ik ben het eens met je, stiekum hoop ik nog dat ze er andere velgen onder zetten, maar ik vond het prijsverschil te groot. Als het echt tegenvalt zet ik er zelf wel andere velgen onder. :)

·
Registered
824 Posts
We visited the preview event in The Netherlands: main reason would be the size over the Model 3 (more practical storage) and the price over the Model Y. (especially after Tesla canceled the cheapest version) Also it's better looking then the Tesla's (for me) and I prefer the interior to the Tesla's as well.
Yeah Tesla, styling has become stale compared to the Mach-E.

1 - 11 of 11 Posts