Mach-E Forum | Ford Mustang Mach-E Forum and News banner

Op welke power-up software versie zit jouw auto?

• power-up 1.3.0 (June 2021) (+ Sync Software Version: 21139_PRODUCT Revision: 263)

Votes: 0 0.0%
  • power-up 1.4.0 (June 2021)

• power-up 1.6.0 (July 2021)

• power-up 1.8.0

• power-up 1.9.0 (December 2021)

• power-up 2.1.1 (January 2022)

• power-up 2.4.1 (February 2022) (Early Access)

• power-up 2.4.2 (February 2022) (Early Access)

• power-up 2.4.3 (February 2022) (Early Access)

• power-up 2.4.4 (March 2022) (Early Access)

• power-up 2.5.1 (March 2022) (Early Access)

• power-up 2.5.2 (March 2022) (Early Access)

• power-up 2.5.3 (March 2022) (+ Sync Software Version: 22034_PRODUCT Revision: 364) (Early Access)

• power-up 2.8.3

1 - 11 of 11 Posts

Registered
2021 Mach-E RWD TP+
Ik kan volgende week mijn Mach E op gaan halen (licht gebruikte dealer demo van December '21) en ik heb de dealer expliciet gevraagd alle mogelijk updates uit te voeren voor aflevering.

Ben benieuwd wat ik er op ga krijgen 馃檪

Registered
Discussion Starter · #3 ·
Gefeliciteerd! Veel plezier toegewenst.

Het is heel makkelijk te controleren. Heb je de notities-, boter-kaas-en-eieren- en de rekenmachine-app dan zit je waarschijnlijk op power-up 1.7.1
Heb je ook de 'tiles' game en 'blocks' game dan zit je waarschijnlijk op power-up 2.3.0
Heb je niets van dit alles, dan zit je waarschijnlijk op 1.6 of lager, dan moet de dealer zich schamen. :LOL:

Registered
2021 Mach-E RWD TP+
Ok, weird, ik heb w茅l de notities, maar niet de rekenmachine of de spelletjes. Is er ergens een plek in het menu waar de versienummering zichtbaar is?

Registered
Discussion Starter · #5 ·
Tja, Ford wil je liever niet slimmer maken dan je bent. De Power-up versie wordt meestal niet meer weergegeven na de update, ook wat er veranderd is in de software houden ze voor zichzelf.

Wat je wel kunt zien is de Sync4e versie van het infotainment-systeem.
Ga naar [Settings - General] en daarna onderaan zie je ergens de sync-versie staan. Met de Wiki kun je dan wel de power-up versie herleiden.

Tic Tac Toe en Calculator zitten in de opties van de notitie-app.

Registered
2021 Mach-E RWD TP+
Ik heb 21180 Revisie 176 en een gekke mix van features die ontbreken of er juist wel zijn.

Is deze versie te matchen met een specifieke firmware update versie?

Registered
Mustang Mach-EX| TP+ | RWD | Iconic Silver
Formeel op 2.1.0 maar ik heb onmiskenbaar ook wat modules die kenmerken hebben /features zijn van 2.3.0. Weirde shizzle.

Registered
2021 Mach-E RWD TP+
Zojuist gesproken met Ford NL.

Schijnbaar zijn alle OTA updates onlangs vrijgegeven voor Nederland en zouden ze op korte termijn uitgerold moeten worden voor alle Mach-E's die hier rondrijden.

Wat betreft update 21P22 (waarmee de betere snellaadcurve tot 90% beschikbaar komt): deze is ook vrijgegeven voor NL en moet door de dealer uitgevoerd worden. Mach-E bezitters krijgen daar bericht over, maar je kunt nu al een afspraak bij de dealer plannen om 'm uit te laten voeren als je niet kunt wachten.

Registered
Discussion Starter · #10 ·
Dat zou mooi zijn, heb ook net de 21p22 gekregen, kan bevestigen dat hij boven de 80% 3x zo snel laad. Dus zo鈥檔 21kw i.p.v. 7kw
Nou geduldig wachten op de OTA鈥檚

Registered
Mustang Mach-EX| TP+ | RWD | Iconic Silver
Bij mij komen ze na een bezoekje aan de dealer nu aan de lopende band en zelfs in het buitenland binnen.
Inmiddels op versie 2.7.4.
Nergens gelezen dat de geluidjes (voor de snelheidswaarschuwing en de parkeersensoren) ineens ook heel lelijk en hard zijn. Wel voelt de auto iets 鈥榮oepeler鈥 op een ondefinieerbare manier. Of beeld ik me dingen in?

1 - 11 of 11 Posts